Monday 14 January 2013

Coretan hidup

Sudah lama aku tidak post di blog aku ini.Sebenarnya aku sekarang sibuk sgt dengan belajar..walaupun ada masa untuk update blog aku ini,tetapi jari ini seolah-olah malas untuk menulis atau pun berkarya di blog..Ada sesetengah orang yang sering kali menulis novel..ala seperti novel..ada pula yang menulis diari hidupnya.Mungkin di situ lah tempat dia ingin meluahkan perasaan.Namun bagi aku,luahan perasaan itu aku tidak suka kerana aku tidak mahu orang lain mengetahui isi hati aku ini.Aku juga tidak suka berkongsi perasaan aku itu.To me,make it simple,live will be more fun because ramai orang tidak tahu isi dan hati kita ini.Bermakna first inspiration diorang tidak dapat lagi estimate diri kita diri ini.So bagi aku,lebih korang semua make it low profile...

No comments:

Post a Comment