Sunday 24 February 2013

PERANG 13 MINGGU

Aku mendapat idea untuk menyatakan bahawa aku sedang berperang 13 minggu yang mana aku mempunyai target aku sendiri dalam masa 13 minggu ini.Bermula dengan bismillah,maka bermulalah perjuangan aku selama 13 minggu untuk menngejar pointer pada sem ini.Aku mempunyai target aku sendiri untuk mendapat pointer lebih baik.Idea ini mendapatnya setelah melihat abang iwan meletakkan target dye perang 90 hari.Bagi aku berperang 13minggu iaitu aku cuba sedaya upaya untuk mendapat pointer 4.0 pada sem ini

Aku ingin mengejar pointer yang aku ingin pada sem ini. Walaupun aku mahukan 4.0,jangan sesekali kita abaikan tanggungjawab yang ada di sekeliling kita ini.Katakan kita mendapat 4.0 namun tanggungjawab seperti jawatan-jawatan di kolej,di fakulti mahupun di mana-mana sahaja kita tidak dapat laksanakan dengan sehabis baik,itu tidak berguna juga.

isyallah aku akan update perjalanan 13 minggu aku ini untuk menggapai pointer 4.0.

#13mingguperang

No comments:

Post a Comment