Wednesday 27 March 2013

minggu 3 perang 13 minggu


Pada minggu ini (11/3/2013-17/3/2013)tersebut aku berjumpa dengan abang amirul untuk briefing sesi coaching untuk hari rabu.Namun begitu,abang amirul mengatakan  flexibel untuk kami RSS untuk membuat sesi coaching tersebut.Bagi kumpulan kami telah decide untuk membuat pada hari jumaat.Alhamdulillah kesemua ahli group kami dapat hadir untuk sesi coaching.Setelah perbincangan dilakukan,kebanyakan mereka telah decide untuk hari buat pada hari jumaat.Kami terima.

Pada masa yang sama,pagi jumaat itu saya telah cuba untuk membuat preparation untuk petang itu.Namun begitu,di sebabkan gugup,banyak perkara tidak dapat saya sampai kan kepada mereka.Mungkin sebab nervaous.

Saya merasakan perang saya untuk mengerja pointer lebih baek,saya terpaksa melakukan tanggungjawab yang telah dipertangungjawabkan kepada saya.Kalau bukan sekarang saya belajar untuk mengenal apa itu erti tanggungjawab,mungkin apabila masuk ke alam pekerjaan nanti akan menimbul kan satu masalah kepada   saya nanti.Biarlah orang cakap diri kita ini boleh melakukan kerja daripada kita di pandang serong di sebabkan tidak dapat melakukan kerja.Hal ini di sebab

No comments:

Post a Comment